duminică, 12 iunie 2011

alexandrina e o moldoveanca proasta




ati auzit de alexandrina hristov? nu? nu-i nimic. nici n-o sa auziti!
alexandrina e o moldoveanca di pesti prut care canta muzica de pizde boeme. daca esti barbat si asculti alexandrina sau te duci la concertele ei ori esti poponar, ori esti incredibil de idiot.
dar sa revenim la fetele care o asculta pe tanti asta.
faceti un experiment, mergeti in orice loc din tara unde vedeti fetite boeme sau artiste cu parul scurt si ciorapei draguti si handmade din cap pana in picioare si intrebati-le daca asculta alexandrina. va vor raspunde cu siguranta ca: " da!!! e cea mai tare pentru ca e altfel si canta asaaa frumos"
canta o pula aia canta.
zici ca e o matza plouata la menopauza care se chinuie pe scena de parca e fututa anal de 20 de negri odata.
cu rochitele ei dragute si ciorapeii ei trasi peste sandale! si ochelarii ei la moda isi da talente de  pseudo-boemo-artista care nu face nimic altceva decat sa cante prost.
dar nu e doar faptul ca muzica ei suge grav.
e proasta rau de tot. uitati-va la interviuri cu ea ce spune si cum vorbeste. nu stie sa indruge doua vorbe clar si corect despre ceea ce face! dar mai despre alte prostii de PR.
nu o sa fiu ipocrit, as fute-o pe alexandrina, ca ce pula mea e buna. cine nu ar fute-o? as fute-o de fata cu toate fetele care o asculta si o ling in cur, as fute-o de ar canta ca un solist de death metal.

pupici,
M

24 de comentarii:

ion spunea...

=)) in sfarsti cineva care gandeste ca mine

Alecu spunea...

La ultima faza sunt de acord cu tine :))

Santal spunea...

fut pa ea muzica :)) adica behaiala pe note muzicale :)) da l`as baga odata tot in alexandrina ... macar capu :-"

Anonim spunea...

esti un mare, dar maaaare idiot pentru postul asta. ce plm asculti daca nu'ti place si iti pierzi timpul sa comentezi ceva ce evident ca nu esti capabil sa intelegi? pt ca oricat de ingust ai fi tu la minte, nu se poate contesta faptul ca e talentata, si te crede numai cine n'a ascultat'o. urat urat uraaat!

Anonim spunea...

Esti cam penibil de redus. Asculta-n pula mea manele daca nu iti convine si nu ne umple capu cu fraze neimportante.

sinnners spunea...

santal: esti anal fabet?

penultimul anonim: e talentata la ce?

ultimul anonim: ascult. o stii pe aia cu mi-e dor mi-e dor sa facem amor la lumina stelelor? ia zi...vrei?:D

Alexa spunea...

Hai te rog sterge blog-ul, dar pe bune. Nici nu am inceput sa citesc bine si mi-e greata de mor. Nu am citit destul de pe blog-ul tau, dar esti atat de cretin si cred ca ai maxima LTP. Nu iti place Alexandrina? Du-te-n mortii ma-ti la valau si fa-ti laba la Britney Spears sau Rihanna, ca ti-ai facut blog sa pari cool si super "I don't give a fuck". Te rog..mai iesi din casa si socializeaza..esti un sobolan infect ce are capace in loc de creier.

sinnners spunea...

valeu? valeleu:)) n-am mai auzit asta de mult mult. mai zi mai zi

Alexa spunea...

Eu cred ca esti un moldovean impotent ce se da Zeu pe blog si de fapt e un incult penal fara familie sau prieteni.:))

Anonim spunea...

eu cred ca zice adevarul. muie alexa

Anonim spunea...

eu cred ca va fut in gura pana ramaneti fara dinti.

sinnners spunea...

io nu cred ca poti asta bai anonime. dintii mei sunt de aur alb

Anonim spunea...

blog bun de aruncat la GUNOI

Anonim spunea...

corect! la gunoi! aur alb o pula! ca ai 3 dinti sus si 2 jos. facuti din cacat cu voma

Anonim spunea...

Ar trebuie sa ti se dea REPORT,articolul asta e la adresa cuiva..si nu prea ai voie. cel mai prost blog pe care l-am vazut vreodata.

sinnners spunea...

@anonimi:ba,dar mult va mai plangeti!

*U* spunea...

cred ca frustrarea ta si ura fata de tot ce misca ti se trage din copilarie. probabil ai fost abuzat de parinti si acum esti un labar care sta in fata pc-ului 24/24, pentru ca nu este capabil sa-si faca prieteni. eu zic sa te uiti mai intai in oglinda. sau mai bine nu, ca ar fi pacat de oglinda si de mama ta care apoi trebuie sa curete cioburile de pe jos. :)

sinnners spunea...

ma uit in oglinda si ma mir si eu uneori cat de bun sunt

MILF spunea...

bravo ba! bun post! petrov

Anonim spunea...

bai lake sau laketa ce oi fi tu...mai bine va schimbati sexele sa fiti doar fete sa va futeti in cur sau baieti ...tot sa va futeti in cur....blogul e de tot cacatul ...suge grav....nu scrieti nimic inteligen..numai analfabetisme vad...scrieti draku de ceva important ..nu cum faceti laba in fata unui film de comedie and stuff....sooooooo sugeti grav:D

*U* spunea...

@sinners: esti bun de aruncat la gunoi :))

sinnners spunea...

@MILF:multumim,multumim,plecaciuni de aprecieri.
@anonim:lake?merem la lac?
@*U*:dar tu la ce esti bun?hai,zi-ne!

Anonim spunea...

:))) da-mi voie sa te contrazic. Personal nu ascult alexandrina, dar am o prietena care o asculta. Fatuca nu se regaseste in niciuna din descrierile tare. E amuzanta si simpla, genul de om cu care ai ce vorbi la o bere, spre ex. Asa ca generalitatile astea sunt mult prea deplasate, parerea mea. Nu mai fi superficial in gandire si in scris, daca vrei ca cineva sa te citeasca cu drag, eventual sa se amuze la posturile tale. Toate bune!

sinnners spunea...

rolul acestui blog nu e sa se amuze cineva. am si eu o prietena care stie pe cineva care a auzit de alexandrina